Igår kväll kom vi hem igen. Eftersom S inte tycker om o åka bil så va de bäst o åka på kvällen när han sover. Så resan hem gick bra. Vi kom hem lagom till andra halvlek i fotbollsfinalen. Dock så vakna S strax innan vi va hemma så jag fick lägga mig med honom så såg inget av fotbollen. 

Dagarna i Sthlm har varit bra. Dom går så himla fort bara. Men de är ju som ordspråket säger: de går fort när man har kul 😃
Och som Walter säger: de är roligt att skratta 😊 

Jättekul att träffa så många kompisar. O extra kul att träffa dom som jag så sällan träffar o där de va flera flera år sen vi sågs. 
Men nu bor ju Lotta i Sthlm så nu kan vi ses lite oftare 😃 
Kul att de är så många vänner som bosatt sig i Bromma för då har man många vänner på samma ställe. Praktiskt när man ska få in många besök på kort tid 😊 

Längtar redan till min nästa Sthlms visit 😃😊

1 kommentarer

MiaLotta

21 Jul 2014 00:02

Det gör jag med! 😊

Kommentera

Publiceras ej