Var verkligen länge sen nu jag bloggade. Tidsbrist plus att jag inte riktigt haft lust är väl kombinationen. 
 
Allt snurrar på i 190 som vanligt. S är mer än en handfull och det går i ett hela tiden. Samtidigt försöker jag hinna med att jobba. Det blir ju mest på kvällstid men ibland är det skönt att få vissa saker gjort på dagarna. 
 
Men jag har även hunnit med en del träning på sistone vilket är kul. Hoppas jag kan fortsätta på samma sätt nu :) Dock har det inte blivit nå golf. Endast 1 (!!) runda i år!!! Semesterveckan drar igång idag på hemmaklubben men i år kommer jag inte att delta på en enda tävling. Varför tävla när jag inte ens tränat.... Trist för det är ju kul att spela men får satsa på att spela mer när S blir äldre. 
 
Jag har även hunnit med en del roliga grejer den här veckan. I torsdags blev de bio med HS. Vi såg "The other woman" med Cameron Diaz. Den var bra, rolig :) Skönt att få komma ut lite och bio var verkligen länge sen :) 
Igår blev det en spontan trip till Västerås :) På morgonen frågade SR om jag ville lunch och de är klart jag ville :) Så vad gör man då när de är 20 mil mellan oss, jo man ses i en stad mitt i mellan såklart :) 
Så vid lunch åkte jag och S iväg på en roadtrip. De blev lunch och shopping i Erikslund. Sen strosade vi runt lite innan det var kväll och affärerna stängde. 
 
Idag har de varit soft värre. Mest legat framför tv'n. Efter lunch åkte S och K till Medeltidsmarknaden och jag är själv hemma. Har kollat på ett avsnitt av min serie annars mest slötittat på tv. 
Nu ska jag ner i tvättstugan o ta hand om tvätten. Snart dags för träning. Söndag innebär ju träning, även om de nu sommarschema och mitt vanliga pass är bortplockat. Men det bli body pump istället :) 

Kommentera

Publiceras ej