Med lite snabba beslut så är de nu bestämt och bokat en vecka utomlands, whohoo 😃😊☀️☀️
Jag åker med S och SR till Turkiet. Gud så skönt de ska bli. Man blir ju deprimerad av sommarvädret här hemma så jag ser fram emot en vecka garanterat bra väder med sol o bad 😃

De blir ett hotell direkt vid stranden i Side. Jag har inte varit i Turkiet sen 90-talet så de ska bli kul o åka tillbaka. Syrran har ju varit där några gånger både med och utan barn o är alltid supernöjd så de kommer nog bli bra. 

Lite bilder på hotellet. 







Åh ha jag längtar. Om mindre än tre veckor är vi där 😃
Vi flyger från Örebro vilket ska bli jätteskönt eftersom S är med. Han gillar ju inte o åka bil så de blir lite lagom för honom o åka till vår lilla flygplats. 
Nu får gärna tiden gå fort så vi kommer iväg 😃😊☀️


3 kommentarer

Susanne

05 Jul 2014 23:11

Min väska är redan packad 😎👜🍹☀️✈️

Svar: Jag packar alltid i sista stund men redo, de är jag redan nu 😃😃 längtar ☀️☀️😎
fightingthebigc.blogg.se

MiaLotta

06 Jul 2014 02:45

Vad härligt! Jag var faktiskt just i lilla Side med familjen 1990 och då var det toppen! 😊

Svar: Då hoppas vi att de fortfarande är toppen 😃☀️😎
fightingthebigc.blogg.se

Mia B

06 Jul 2014 22:08

Härligt, vi åker dit 13e augusti. Dock inte samma hotell
Kram m

Svar: Åh va härligt 😃 Även om de kommit lite värme nu så är de alltid en skön känsla o va utomlands ☀️😃
fightingthebigc.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej