Eftermiddagen fick spenderas på sjukhuset. Tiden springer iväg och de va 4 veckor sen jag fick behandling. 
Lika bra att slå två flugor i en smäll så jag hade tid hos kuratorn oxå. 
De visade sig att mitt högkostnadskort hade gått ut nu. Känns så ovant o få betala, har ju oftast bara anmält mig i kassan o sen gått. Brukar tyvärr gå ganska fort o komma upp i maxbeloppet. Får se hur lång tid de tar denna gång. 

Men landstinget är iaf lite snälla ibland. Idag när jag hade två tider efter varandra så behövde jag bara betala för de ena 😃 

Allt gick bra iaf. Skönt o få prata av sig lite med kuratorn. Behandlingen sen gick väl bra men gjorde extra ont idag. Min sköterska är på semester så fick en annan. Förstår inte att de varje gång jag får en annan sköterska ska göra så ont. Och blåmärken får jag oxå. Har redan fått ett stort blåmärke så frågan är hur "fint" de kommer bli om ett par dagar 😏 Öm är jag oxå. Hoppas de går över snabbt. 


Kommentera

Publiceras ej