Fanns inget bra pass att åka iväg på idag så de fick bli en löprunda i spåret här hemma. Första gången jag springer här hemma sen jag började gå på Cross-passen. Kändes att jag blivit lite starkare. Jag orkade springa hela vägen o de gick snabbare. Men de kan bli mycket bättre så de är bara att forttta kämpa. 

Dock så tycker jag de är jobbigt att S blir så otroligt ledsen när jag ska iväg. Han bryter ihop lille stackarn. Nu är de som han lärt sig att när jag går o byter om till träningskläder så vet han att jag ska iväg o redan då börjar han bli ledsen. 
Tror de är dags o skaffa en joggingvagn så han kan få följa med. Bra att ha den möjligheten tror jag. Får ta o kolla upp om jag kan hitta nån bra. 
Om de är nån av mina läsare som har tips på vilken man ska slå till på så får ni gärna dela med er 😃

Kommentera

Publiceras ej