Vilken dag jag haft 😃 Började morgonen med att lämna in bilen för att ÄNTLIGEN få den fixad! Verkligen bra läge att få AC i bilen 😀
 
Bakade på förmiddagen. Slängde ihop en citronpaj med marängtäcke. Första gången jag gjorde den så skulle bli spännande att smaka. 


Kan meddela att den smakade bra, riktigt god 😜😜 Ja den kommer jag göra fler gånger 😃

Vi lunch hämta jag upp bästa vännen SR på tågstationen. Kul att ha henne på besök igen. 
Blev en lunch på stan innan vi åkte till BMW o hämtade min bil. Kunde äntligen få åka därifrån o dra på kyla i bilen, vilken lycka 😃 

Hade bjudit över syrran o pojkarna o mamma o pappa på fika under eftermiddagen. Behövde ju hjälp att äta upp min paj 😜

Så sjukt mätt sen så de fick bli en promenad (i värmen) för o gå ner all mat. De va knappt att de gick men inget att göra åt utan bara att åka i väg till träningen ändå 😃 Trist o gå in på gymet när de är så fint väder så idag tränades de i Sveaparken. MRL och bootcamp stod på schemat. CS med syrra körde oxå idag o så hade CS lyckats lura med en annan gammal simmarkompis, AP. Inte träffat henne på säkert 17 år så de va riktigt kul 😃 Hon va sig lik 😀 Konstigt de där att vi inte åldras nånting, är ju precis som förr 😉😙

Varmt som tusan att träna idag men efteråt är de alltid skönt. Ännu bättre blev de när vi kom hem o K stod vid grillen o fixade massa gott. 

23 grader visade termometern ikväll vid elva tiden. Perfekt kväll o sitta ute o njuta på tillsammans med bästa vännen 😄
Nu dags o sova för imorn står massa annat roligt på agendan 😃


Kommentera

Publiceras ej