Idag kände jag mig grymt stark på träningen. Måndag är ju som ni alla vet vid de här laget Cross som står på schemat. 
De va en jättebra instruktör idag! De va hans licensieringspass 😃 Såg på schemat att han kommer köra även nästa måndag så hoppas han tar över de passet nu 😃

Några dagar i Sthlm innebar ofrivillig vila för kroppen men de gjorde nog susen för kroppen för de kändes grymt bra idag. Löpningen gick hur bra som helst. Jag va jättetrött på slutet såklart men de ska man ju va 💪😃 Styrkan gick bra oxå men där känner jag mig fortfarande väldigt klen i vissa övningar. 

Men känslan från löpningen tar jag med mig. 6.2 km blev de idag så de får man va nöjd med 😃 💪
Gud va kul de är o träna, vissa dagar roligare än andra o idag va en så där extra rolig dag 😃

1 kommentarer

Susanne

15 Jul 2014 07:31

Att springa 6,2 km är enligt min mening inte roligt 😂😂😂hua!!!
Heja dig, du är grym 💪🏃💨

Kommentera

Publiceras ej